آ
-
آبرون، شیلا
مقایسه تأثیرتمرین مبتنی بر بازی و تکلیف منزل بر یادگیری و انگیزش تحصیلی دانش آموزان پایه اول دوره متوسطه اول در درس ریاضی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 91-104]
-
آزادی، نفیسه
تحلیل کتاب درسی ریاضی سوم دبستان بر اساس شاخص خلاقیت گیلفورد [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 33-42]
ا
-
اسفندی، خدیجه
تحلیل کتاب درسی ریاضی سوم دبستان بر اساس شاخص خلاقیت گیلفورد [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 33-42]
-
اسلامپور، محمدجواد
جست و جوی عناصر اصلی خلاقیت در عملکرد معلمان دوره ابتدایی در فرآیند طرح مسئله [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 41-62]
-
اسماعیلی کرانی، امیر
بهبود یادگیری قضیه فیثاغورس به کمک الگوی تدریس 5E [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 1-14]
-
اقبالی، علی
بررسی اثربخشی آموزش سازگار با مغز بر درک مسائل ریاضی دانش آموزان ششم ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 91-97]
-
انوری، عاطفه
سنجش میزان آشنایی دانش آموزان دختر پایه های چهارم و پنجم ابتدایی استان گیلان با ضرب و شناسایی بدفهمیهای موجود [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 81-89]
-
ایزدی، مهدی
تحلیل محتوای کتاب ریاضی پایه ششم ابتدایی بر اساس سطوح نیاز شناختی تکالیف [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 1-12]
ب
-
بازگیر، تهمینه
تاثیر فعالیتهای دست ورزی بر یادگیری مهارتهای هندسه (محیط و مساحت) دانش آموزان پسر [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 51-66]
-
بطویی آورزمان، مونا
شناسایی چالشهای دانشآموزان در حل مسائل کلامی کسر در پایان دورة ابتدایی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 27-44]
-
بهره دار، علی اکبر
نقش تعابیر نمادها و فرمولهای ریاضی در یادگیری دانش آموزان [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 31-43]
پ
-
پارسی نیا، مهدی
بررسی بدفهمی های ریاضی دانش آموزان پایه دهم درمبحث مجموعه ها [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 61-87]
ت
-
تجری، طیبه
واکاوی روشهای تدریس کسر و نسبت تناسب در برنامه درسی آموزش ریاضی پایه ششم ابتدایی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 73-89]
-
توانایی، ندا
بررسی تاثیر آموزش هندسه بر مبنای نظریه ون هیلی بر یادگیری دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 1-11]
ج
-
جر، نسیمه
واکاوی روشهای تدریس کسر و نسبت تناسب در برنامه درسی آموزش ریاضی پایه ششم ابتدایی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 73-89]
-
جزایری، اسماعیل
بررسی تأثیر به کارگیری شیوههای مختلف ارزشیابی ریاضی در پیشرفت ریاضی دانشآموزان (مطالعه موردی آموزش و پرورش شهرستان گتوند) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 23-39]
-
جلالی، مریم
سنجش میزان آشنایی دانش آموزان دختر پایه های چهارم و پنجم ابتدایی استان گیلان با ضرب و شناسایی بدفهمیهای موجود [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 81-89]
-
جنگی زهی، حمیدرضا
مقایسه تأثیرتمرین مبتنی بر بازی و تکلیف منزل بر یادگیری و انگیزش تحصیلی دانش آموزان پایه اول دوره متوسطه اول در درس ریاضی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 91-104]
ح
-
حبیبی، ملوک
بررسی تأثیر به کارگیری شیوههای مختلف ارزشیابی ریاضی در پیشرفت ریاضی دانشآموزان (مطالعه موردی آموزش و پرورش شهرستان گتوند) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 23-39]
خ
-
خالقی نژاد، سیده فرناز
واکاوی چالش های آموزش ریاضی از دیدگاه معلمان دوره ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 99-108]
-
خدادادی، مهدی
بررسی تاثیر آموزش تلفیقی مباحث ریاضی در ساعات تربیت بدنی بر یادگیری دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 67-79]
-
خدادادی، مهدی
تاثیر آموزش کارکردهای اجرایی مغز بر حافظه کاری و عملکرد توجه دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 31-45]
-
خدارحم پور، انیس
بررسی بدفهمی های ریاضی دانش آموزان پایه دهم درمبحث مجموعه ها [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 61-87]
-
خشکاب، شهربانو
ساختار عاملی پرسشنامه هیجانات کودکان در موقعیت های حل مسئله ریاضی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 67-80]
-
خلیلی کلاکی، زری
ارزیابی و رتبهبندی عوامل تاثیرگذار بر موفقیت یادگیری الکترونیکی درس ریاضی دانشآموزان [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 36-49]
-
خیاط غیاثی، پروین
تأثیر آموزش "راهبردهای خودکارآمدی" کلاس-محور آموزگاران بر عملکرد ریاضی، خودکارآمدی ریاضی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر دوره راهنمایی شهر اهواز [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 55-73]
د
-
دافعی، حمید
بررسی چالشهای آموزش دانش پداگوژی ریاضی به دانشجومعلمان رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 19-34]
-
دلیجه، فاطمه
واکاوی روشهای تدریس کسر و نسبت تناسب در برنامه درسی آموزش ریاضی پایه ششم ابتدایی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 73-89]
-
دولتی، علی اکبر
ساختار عاملی پرسشنامه هیجانات کودکان در موقعیت های حل مسئله ریاضی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 67-80]
ر
-
رئیس پور، علی اکبر
بررسی تاثیر آموزش تلفیقی مباحث ریاضی در ساعات تربیت بدنی بر یادگیری دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 67-79]
-
رئیس پور، علی اکبر
تاثیر آموزش کارکردهای اجرایی مغز بر حافظه کاری و عملکرد توجه دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 31-45]
-
رادمهر، فرزاد
عملکرد دانشجویان در ارزیابیهای قلم – کاغذی و پویا برای اعمال شرایط قضیه در حل مسأله [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 1-13]
-
رضایی، رسول
بررسی اثربخشی آموزش سازگار با مغز بر درک مسائل ریاضی دانش آموزان ششم ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 91-97]
-
رضایی، عیسی
مقایسه تأثیرتمرین مبتنی بر بازی و تکلیف منزل بر یادگیری و انگیزش تحصیلی دانش آموزان پایه اول دوره متوسطه اول در درس ریاضی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 91-104]
-
رفیع پور، ابوالفضل
تحلیل محتوای کتاب های ریاضی دوره اول و دوم متوسطه بر اساس رویکرد مدلسازی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 29-44]
-
روزپیکر، زهرا
واکاوی روشهای تدریس ریاضی در دوره ابتدایی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 15-30]
-
ریحانی، ابراهیم
جست و جوی عناصر اصلی خلاقیت در عملکرد معلمان دوره ابتدایی در فرآیند طرح مسئله [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 41-62]
-
ریحانی، ابراهیم
تحلیل محتوای کتاب ریاضی پایه ششم ابتدایی بر اساس سطوح نیاز شناختی تکالیف [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 1-12]
ز
-
زارع، اعظم
اثربخشی بازی بر ارتقا یادگیری مفاهیم ریاضی و توانایی حل مسئله دانشآموزان کلاس پنجم [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 13-21]
س
-
ساکنیان دهکردی، شهریار
بهبود یادگیری قضیه فیثاغورس به کمک الگوی تدریس 5E [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 1-14]
-
سبزعلی، نوید
بررسی تاثیر آموزش هندسه بر مبنای نظریه ون هیلی بر یادگیری دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 1-11]
-
سیار، فاطمه
ساختار عاملی پرسشنامه هیجانات کودکان در موقعیت های حل مسئله ریاضی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 67-80]
ش
-
شباک، مریم
تاثیر فعالیتهای دست ورزی بر یادگیری مهارتهای هندسه (محیط و مساحت) دانش آموزان پسر [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 51-66]
-
شیخ سیه بنوئیه، گیتا
یادگیری شمارش معکوس اعداد ریاضی در پایه اول ابتدایی به سبک های تصویری، شنیداری و کلامی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 117-129]
-
شیروانی شیری، علی
تحلیل کتاب درسی ریاضی سوم دبستان بر اساس شاخص خلاقیت گیلفورد [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 33-42]
ص
-
صابری، رضا
یادگیری شمارش معکوس اعداد ریاضی در پایه اول ابتدایی به سبک های تصویری، شنیداری و کلامی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 117-129]
ط
-
طادی بنی، حسین
بهبود درک و فهم مساحت کره بر اساس الگوی تدریس 5E [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 89-99]
-
طالع پسند، سیاوش
ناهماهنگی روش - پاسخ و عملکرد در درس ریاضی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی سمنان [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 75-90]
-
طباطبایی، خدیجه سادات
تاثیر روشهای فعال تدریس، بازی، استفاده از ابزار کمک آموزشی و تکالیف مهارت محور بر یادگیری محاسبات ریاضی در دوره اول ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 43-50]
-
طیبی، مریم
تحلیل محتوای کتاب ریاضی پایه ششم ابتدایی بر اساس سطوح نیاز شناختی تکالیف [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 1-12]
ع
-
عالمیان، وحید
بررسی تأثیر به کارگیری شیوههای مختلف ارزشیابی ریاضی در پیشرفت ریاضی دانشآموزان (مطالعه موردی آموزش و پرورش شهرستان گتوند) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 23-39]
-
عباسی، فاطمه
بررسی تطبیقی ساختار کتابهای ریاضی پایههای اول تا چهارم ایران و ژاپن [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 45-65]
-
عباسی، فاطمه
بررسی میزان به کارگیری مسائل بازپاسخ در کتابهای ریاضی مقطع ابتدایی کشورهای ایران و ژاپن در مبحث کسرها [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 23-32]
-
عبدالحسینی، فرشته
تاثیر فعالیتهای دست ورزی بر یادگیری مهارتهای هندسه (محیط و مساحت) دانش آموزان پسر [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 51-66]
-
عسکری رباطی، غلامحسین
ارزیابی و رتبهبندی عوامل تاثیرگذار بر موفقیت یادگیری الکترونیکی درس ریاضی دانشآموزان [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 36-49]
-
عظیم پور، سهراب
بدفهمیهای موجود در بین دانشآموزان ابتدایی درمبحث احتمال [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 109-116]
غ
-
غلامی، محمدجواد
بررسی تغییر و تحولات برنامه درسی جدید ریاضی دوره ابتدایی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 45-54]
ف
-
فدایی، بهروز
بررسی میزان تاثیر چند عامل (علاقه، وسایل آموزشی، روش تدریس) بر یادگیری هندسه [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 47-55]
-
فرقانی اوزرودی، محمد باقر
بررسی تاثیر آموزش تلفیقی مباحث ریاضی در ساعات تربیت بدنی بر یادگیری دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 67-79]
-
فرقانی اوزرودی، محمدباقر
تاثیر آموزش کارکردهای اجرایی مغز بر حافظه کاری و عملکرد توجه دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 31-45]
-
فلاح نسیمی، محمد
جست و جوی عناصر اصلی خلاقیت در عملکرد معلمان دوره ابتدایی در فرآیند طرح مسئله [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 41-62]
-
فیروزشاهی، فائزه
بررسی مسائل زمینهمدار در کتابهای ریاضی مقطع ابتدایی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-21]
ق
-
قاسم پور، زهرا
تاثیر استفاده از شیوه های سنجش تکوینی درارتقا و توسعه یادگیری ریاضی دانش آموزان پایة هشتم شهربیرجند [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 75-90]
-
قاسم پور، زهرا
تاثیر پیاده سازی فعالیت های ساختار یافته و نیمه ساختار یافته طرح مسئله ریاضی برعملکرد و کاهش اضطراب ریاضی دانش آموزان [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 1-14]
-
قاسم پور، زهرا
عوامل تاثیرگذار برآموزش مجازی (مطالعه موردی: معلمان پایه ششم دوره ی ابتدایی شهر بیرجند) [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 1-18]
-
قهرمانی، هوگر
بررسی میزان تاثیر چند عامل (علاقه، وسایل آموزشی، روش تدریس) بر یادگیری هندسه [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 47-55]
-
قیومی، عباسعلی
تاثیر کارگروهی بر یاد گیری ریاضی دانش آموزان دوره اول متوسطه [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 15-28]
ک
-
کرامت، فاطمه
بررسی بدفهمی های ریاضی دانش آموزان پایه دهم درمبحث مجموعه ها [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 61-87]
-
کریمی، مهوش
واکاوی روشهای تدریس کسر و نسبت تناسب در برنامه درسی آموزش ریاضی پایه ششم ابتدایی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 73-89]
-
کریمی فردین پور، یونس
تحلیل کمّی مجلّات علمی فارسیزبان منتخب متخصّصان آموزش ریاضی از سال 1372 الی 1396 [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 81-94]
-
کلاهدوز، فهیمه
عملکرد دانشجویان در ارزیابیهای قلم – کاغذی و پویا برای اعمال شرایط قضیه در حل مسأله [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 1-13]
-
کیان ارثی، فرحناز
ناهماهنگی روش - پاسخ و عملکرد در درس ریاضی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی سمنان [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 75-90]
گ
-
گویا، زهرا
شناسایی چالشهای دانشآموزان در حل مسائل کلامی کسر در پایان دورة ابتدایی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 27-44]
م
-
محبت پناه، افسانه
ارزیابی کتاب درسی ریاضی پایه ششم براساس سطوح طبقه بندی سولو [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 15-29]
-
محسن پور، مریم
شناسایی چالشهای دانشآموزان در حل مسائل کلامی کسر در پایان دورة ابتدایی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 27-44]
-
مرتضوی زاده، سید حشمت الله
واکاوی چالش های آموزش ریاضی از دیدگاه معلمان دوره ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 99-108]
-
مرتضوی زاده، سید حشمت الله
واکاوی روشهای تدریس ریاضی در دوره ابتدایی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 15-30]
-
موسی پور، منصوره
سنجش میزان آشنایی دانش آموزان دختر پایه های چهارم و پنجم ابتدایی استان گیلان با ضرب و شناسایی بدفهمیهای موجود [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 81-89]
-
مولایی، ریحانه
تحلیل محتوای کتاب های ریاضی دوره اول و دوم متوسطه بر اساس رویکرد مدلسازی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 29-44]
-
میرزائی علویجه، محمد
حل مشکل دانش آموزان در درک مفهوم کسر در پایه ششم ابتدایی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 45-59]
-
میرزایی، مهدی
بررسی شیوه آموزش، سنجش و ارزشیابی مبحث جمع و تفریق اعداد یک رقمی در پایه اول ابتدایی بر اساس روش بازی و ریاضی (بازی با تیله های شیشه ای) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 63-74]
ن
-
نصیری، فریده
تاثیر روشهای فعال تدریس، بازی، استفاده از ابزار کمک آموزشی و تکالیف مهارت محور بر یادگیری محاسبات ریاضی در دوره اول ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 43-50]
-
نصیری پور، صدیقه
ناهماهنگی روش - پاسخ و عملکرد در درس ریاضی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی سمنان [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 75-90]
-
نقیبی، مهدخت
بررسی و تحلیل چارچوبهای نظری تعابیر مفهوم اعداد گویا [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 13-26]
-
نیارییس، ناهید سادات
تاثیر کارگروهی بر یاد گیری ریاضی دانش آموزان دوره اول متوسطه [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 15-28]
و
-
واحدی، حسین
بررسی اثربخشی آموزش سازگار با مغز بر درک مسائل ریاضی دانش آموزان ششم ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 91-97]
-
واحدی، حسین
بدفهمیهای موجود در بین دانشآموزان ابتدایی درمبحث احتمال [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 109-116]
ه
-
هاشمی، سید مهدی
بررسی بدفهمی های ریاضی دانش آموزان پایه دهم درمبحث مجموعه ها [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 61-87]
-
هاشمی، نوروز
استفاده از بازی در رفع اختلال یادگیری ریاضی در کودکان [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 57-72]
ی
-
یافتیان، نرگس
بررسی تطبیقی ساختار کتابهای ریاضی پایههای اول تا چهارم ایران و ژاپن [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 45-65]
-
یافتیان، نرگس
بررسی مسائل زمینهمدار در کتابهای ریاضی مقطع ابتدایی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-21]
-
یافتیان، نرگس
ارزیابی کتاب درسی ریاضی پایه ششم براساس سطوح طبقه بندی سولو [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 15-29]
-
یافتیان، نرگس
بررسی میزان به کارگیری مسائل بازپاسخ در کتابهای ریاضی مقطع ابتدایی کشورهای ایران و ژاپن در مبحث کسرها [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 23-32]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد